Nautika.lt taisyklės (plaukiant Lietuvoje)

Užsakymai

1. Paslaugos rezervuojamos tik po visiško paslaugos apmokėjimo. Sezono metu mokama 100% paslaugos suma, ne sezono metu – 50% paslaugos sumos, kita 50% dalis mokama likus mėnesiui iki paslaugos suteikimo. Jeigu dalyvių skaičius mažėja sumokėjus pilną sumą, skirtumas nėra grąžinamas. Jeigu dalyvių skaičius padidėja – skirtumas mokamas po plaukimo.

Atšaukimas

2. Jei užsakymas atšaukiamas likus daugiau kaip 30 dienų iki jo pradžios – taikomas užsakymo atšaukimo mokestis: 50% nuo užsakymo sumos.

3. Jei užsakymas atšaukiamas likus mažiau kaip 30 dienų iki jo pradžios – taikomas užsakymo atšaukimo mokestis: 100% nuo užsakymo sumos.

4. Papildomų paslaugų (transporto, maitinimo, mokymų ) atšaukimas nėra galimas, t.y. pinigai nėra grąžinami.

Taisyklės

5. Laive užsakovas pasirašo/susipažįsta su užsakomųjų laivų taisyklėmis, sumoka (jeigu yra numatyta) užstatą ir už kitas paslaugas.

Gedimai

6. Pastebėjus/radus gedimų laive, būtina kuo skubiau pranešti kapitonui ir nuomos kompanijai.

Oro sąlygos

7. Jeigu uosto tarnybos neleidžia plaukti, plaukimas yra atšaukiamas, kitu atveju (pvz. lyjant lietui) plaukimai vykdomi.

Privatumo politika

8. Nautika.lt privatumo politiką rasite šioje nuorodoje.

Covid-19

9. Jeigu dėl pandemijos nėra galimybės plaukti (uždrausti plaukimai, judėjimas), plaukimas yra perkeliamas arba sumokėtai sumai klientui išrašomas čekis, kurį jį gali panaudoti, užsisakant Nautika.lt paslaugas per 12 mėnesių. 

Nautika.lt taisyklės (plaukiant užsienyje)

Užsakymai

1. Paslaugos rezervuojamos tik po visiško paslaugos apmokėjimo. Sezono metu mokama 100% paslaugos suma, ne sezono metu – 50% paslaugos sumos, kita 50% dalis mokama likus mėnesiui iki paslaugos suteikimo (jeigu nėra susitarta kitaip). Jeigu po apmokėjimo apsigalvojama ir neplaukiama, pinigai nėra grąžinami.

Taisyklės

 2. Kiekviena laivų nuomos kompanija turi savo taisykles (su jomis gali susipažinti iš anksto, kiekviena čarterio kompanija savo taisykles skelbia viešai). 

Gedimai

3. Pastebėjus/radus gedimų laive, būtina kuo skubiau pranešti kapitonui ir nuomos kompanijai.

Kapitonas

4. Jeigu samdomas kapitonas, jam priskiriama atskira kabina, taip pat pasirūpinama maistas kapitonui. Ilgiau nei 8 valandas (per dieną) plaukti negalima.

Papildomos paslaugos

5. Užsakovas pats turi pasirūpinti transpoto iki vietos, draudimais, maistu. Už papildomas paslaugas (uostelius, kurą, mokesčius) kapitonas po plaukimo paskaičiuoja viesiems vienodai (jeigu nėra susitarta kitai).

6. Jeigu klientas pats valdo laivą, jis privalo turėti kvalifikaciją atitinkantį dokumentą, šiuo atveju klientas pilnai atsako už laivą, įgulą ir visą padarytą žalą. 

Privatumo politika

6. Nautika.lt privatumo politiką rasite šioje nurodoje

×

Susisiekite